Wycieczka na Wielką Sowę

W ostatnią sobotę, grupa III oraz VI pod opieką Pani Krysi i Pana Bartka miała okazję wyruszyć na wycieczkę. Swoją wyprawę rozpoczęliśmy wcześnie rano, bo już o 8:11 wsiadaliśmy do autobusu linii 5 w kierunku Rzeczki. Naszym celem tego dnia była Wielka Sowa – najwyższy szczyt Gór Sowich w Sudetach Środkowych, w województwie dolnośląskim,który do Korony Gór Polski. Zaplanowaliśmy trasę łatwą choć wymagającą. Wszyscy zarażeni optymizmem oraz pozytywnym nastawieniem żółtym szlakiem ruszyliśmy w kierunku szczytu. Pogoda tego dnia była dość pochmurna lecz było ciepło. Na nasze szczęście pojawiały się okna pogodowe, dzięki którym mogliśmy podziwiać piękne widoki. Po dotarciu do upragnionego celu, naszym oczom ukazała się piękna wieża widokowa, której początek sięga 1886 roku. Na szczycie spędziliśmy bardzo pozytywny czas przy ognisku, który sprzyjał wzajemnej integracji. Podczas drogi powrotnej zatrzymaliśmy się w schronisku Orzeł, na ciepłą herbatkę i regenerację. Przed nami bowiem było zejście do miejscowości Walim, skąd udaliśmy się w drogę powrotną do naszego Ośrodka. Zmęczeni ale jakże zadowoleni około godziny 18-stej byliśmy na miejscu. To była niezwykle aktywna i owocna sobota dzięki temu uśmiech z twarzy naszych chłopców nie schodzi do samego wieczora.