Podczas ostatnich zajęć praktycznych praca uczniów polegała na przygotowaniu podłoża pod montaż systemu suchej zabudowy. Każdy uczeń miał za zadanie:
– posługiwać się dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi oraz instrukcjami dotyczącymi montażu,
– przygotować podłoże wyczyścić wyrównać i wkleić siatkę wzmacniającą,
– miał wykonać ćwiczenie związane z naprawą uszkodzonych elementów w systemach suchej zabudowy,
– wyznaczyć miejsca montażu elementów suchej zabudowy,
– dobrać narzędzia oraz sprzęt do montażu w systemach suchej zabudowy,
– przygotować materiały i wyroby,
– określić rodzaje izolacji stosowanych w systemach suchej zabudowy
– ocenić jakość wykonanych przez siebie robót,
– samodzielnie ocenić zagrożenia występujące w procesie pracy,
– wyeliminować ryzyko występujące podczas wykonywania pracy,
– stosować środki ochrony indywidualnej dbając o bezpieczeństwo i higienę pracy.
Tekst i zdjęcia – B. Tomasik